Bebissjuk

Åh inatt drömde jag om bebisar! Det var någon i min närhet som fått barn som jag fick snosa på. Åh vad mysigt!
Hur jobbigt det än kan vara med spädbarnstiden så är det ju så fruktansvärt mysigt också! Jag drömmer redan om barn nummer två, även om det inte är beräknat att komma ett syskon till Casper än på ett tag.
 
Hittade en bild som är tagen morgonen efter att Casper föddes.Plutten syns knappt.hihi
Inte visste jag där att amningen skulle bli en sån mardröm. Jag ber till Gudarna att jag får till det nästa gång. Skit samma om jag går över till ersättning senare, bara jag får välja att sluta själv!
 
Men som sagt. Jag längtar till nästa bebis!
Nu ska jag gå och busa med min absoluta favoritunge. ♥ Mammas allt liksom. :)
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Lilla snutt! De är så små när de föds. Ja vi hoppas amningen ska fungera nästa gång!

2012-07-10 * 15:02:32
URL: http://goingsmaller.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0