Älskade grisar

Nu är jag hemma. Jonas & Mona har kommit och vi har ätit grillad kyckling och potatissallad. Så nu är jag mätt i magen. :) Casper sover, den lilla busungen. Det är bra mycket roligare att stå och hoppa i spjälsängen än att sova. ;) Haha.
 
Ja det blev allt lite bilder idag. Linda var väldigt trött så vi gav oss efter ett tag. Vi tar nya tag en annan dag när hon känner sig piggare. Helt förstårligt. :) Jag lägger bara upp bilder på mig idag, bilder på henne får ni kika på i hennes blogg sen när den kommer upp. www.corellii.blogg.se
Det var så roligt att klämma och känna på lite grisar idag. Det får mig att längta tillbaka till mitt slitiga men roliga jobb! :) Om 4 mån går jag där i stallarna igen. ;)
 
Nu väntar nattning av kaninerna, och sen en dusch för min del innan läggdags. Dags att sätta fart med andra ord.
Påminner om frågestunden ännu en gång. Imorgon svarar jag på samtliga frågor så vill ni ställa en fråga, vad som helst, så gör det NU. ;D
 
Förresten så ska jag slå på stort och köpa en ny systemkamera nu. En EOS 650D ska snart beställas hem. Ska tänka över det en gång extra bara. ;) Godnatt.
 
/Grisskötaren
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Men sötaste grisarna!!!! Åh vad gulligt!!!

Svar: iiiih ja :D
nikoba.blogg.se

2012-07-14 * 00:21:22
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men ååå haha =)vilka sötingar!!! När jag var liten kröp jag på min fasters mans ladugård och pussa alla kultingar haha =).
Dom är ju bara för söta. =) Jätte fina bilder!!! Kram

Svar: Aw vad mysigt! :')
nikoba.blogg.se

2012-07-14 * 07:18:19
URL: http://www.trollfamiljen.se
Postat av: Linda

Ni ska inte äta de där va?? =O

Svar: Kan jag inte svara på. ;)
nikoba.blogg.se

2012-07-14 * 12:36:05
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Postat av: Linda

=( Jag vet... det var en dum fråga egentligen. Jag äslakr kött, det är bara att det gör ont när jag ser dem och tänker på det...

2012-07-14 * 12:47:37
URL: http://goingsmaller.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0