Sinnessjukt!

Var inne på Stalltjej.se och kika runt. Såg då en länkad film från youtube där de använde små föl för racing osv. Klickade mig in för att se mer filmer och hittar en uppsjö av vidriga filmer på rodeo osv. Otaliga filmer där hästar misshandlas och tillomed dör!
Just denna film gör mig förbannad! Hästen dör framför publikens ögon. HUR KAN DE TYCKA ATT DET ÄR OKEJ MED RODEO?! Jag fattar verkligen inte, vart är det roliga i att se stackars uppstressade djur i en situation som denna, bara för att se en man/kvinna sitta kvar så länge som möjligt!? Djurplågeri rakt igenom enligt mig! Blir både arg & ledsen. Vi människor är vidriga! :( Vart är sympatin?


Kommentarer
Postat av: Erika

Fy fan vad hemskt!! :(

2012-01-12 * 11:22:02
URL: http://erikashundliv.blogg.com
Postat av: Linnéa

Det är rent vidrigt! Tyvärr finns det så mycket idioter som gör allt möjligt sjukt med djur bara för att de kan. Avel som går för långt, rodeo, och allt annat möjligt fanskap. Usch, jag kan inte ens kolla på videon. Det är ju så man skäms för att vara människa. :(

2012-01-13 * 12:10:06
URL: http://lellelilla.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0