Kort & gott

Hej gott folk.
Har inte så mycket att skriva om idag.
Casper & jag hade bus imorse som vanligt. Han vaknar alltid vid halv nio och är som en duracellkanin. Vilket jag inte är. haha. Men bus blir det. :) Han var så himla flitig med att lyfta på huvudet idag! Var tvungen att fånga det på film! :) Men i slutet blev han lite väl trött. ;) hihi

Annars så blev det en långpromenad efter lunch. Gick en ny runda, och passerade då älsklings jobb. Gick in och hälsade på några minuter.
Var tvungen att kika in genom dörren till ett av grisstallen. Aw vad jag saknar dessa små trynen!
När vi kom hem igen så blev det gos med bebis. :) Vi har gosat och tittat på tv. Sen somnade lilla mannen intill mig en stund innan älskling kom hem. :)
Då käka vi pannkakor och kramades i soffan. Nu har vi precis duschat och planerar att bädda ned oss i sovrummet framför en film. :) ♥

Jag har idag också beställt hem ett nytt graviditetstest som kommit ut på marknaden. Ett digtaltest för flertalsbruk. OM det nu är något att ha så är det ju skitsmart! Man byter bara ut själva stickan som man kan köpa på refill i flerpack. Jättesmidigt! Är man osäker någon månad trots preventilmedel är det bara att rota fram testet och prova ju. Istället för att åka och köpa hela tiden. Ett digitalt test är ju också så himla bra då man slipper stå och fundera "är det där ett streck eller inte". Men som sagt, det är precis utkommet på marknaden, så det kanske bara är skit. ;) Haha. Men för 300spänn är det värt att prova. :)

Kanske lika bra att testa sig nu när jag fått ett sånt jävla sug efter gurka! Jag som igentligen avskyr gurka. haha.. inte ätit det på typ 10år. Och härom dagen så bara. "Fan jag måste ha gurka" ;) Nä skämt osido. Gravid är jag förhoppningvis inte. Det verkar orimligt. :)

Nu ska jag knalla upp till sovrummet där mina pojkar. ♥


Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Hihi jäklar va duktig han är som orkar hålla uppe huvudet så länge, och som han pratar! :D



Angående det där testet du beställt, brukar du köpa flera test hela tiden, hehe? :) För det låter som det i din text. ;) Ni kanske har en till liten på gång, det verkar nästan som det. Mys isåfall! Kram

2012-01-20 * 23:00:04
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Jossie

Jaha då fattar jag :) Jo men då är det ju skönt för dig att ha en sån så du slipper oroa dig :)

2012-01-21 * 06:09:16
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Emma Eriksson

Ååååh, Emma så otroligt kul att få se din fina Casper på film! Du anar inte! Min bästaste finaste Emma, du har en så fin son! Så himla ledsen att ja inte har kunnat hälsa på Er!

Stor kram till Er alla!

2012-01-22 * 16:54:07
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0