Happy birthday to me

Jaha då var ännu en födelsedag till ända. Den 22.e för min del. Känns nästan lite gammalt. Kanske beror på att man är mamma också? Känner mig så vuxen. ;) haha

Haft en mysig dag med familjen.
Jag har varit en äkta bullmamma idag och bakat bullar & nougatkaka som jag bjöd på nu ikväll. Gjorde dessutom hemlagade piroger till mig & hjärtat. Väldigt gott! Det borde ni testa! Casper har vart så snäll hela dagen och mest sovit. Övrig tid har vi gått runt och pratat han och jag. hihi ♥
Sen kom mamma, pappa, lillebror, storasyster & respektive hit på fika. Fler kunde inte komma. ;) Dumt att fylla mitt i veckan!
Men vi har haft det jättetrevligt. Tack för att ni kom. :)
I helgen får jag ju träffa några till av er vänner. :)

Nu mår jag illa av allt socker som slunkit ner ikväll. Blä! Längtar efter att få krypa ned i sängen med min älskling och kanske se en film! Casper är på väg att somna nu. :) Älskade familjen! ♥
Imorgon ska jag på återkontroll hos barnmorskan.

Tack för alla råd om lugg eller inte. ;) Ser att bli lugg igen.

Godnatt på er!
Kram ♥


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0