Frostigt vinterland

Idag vaknade jag & lille Casper åt ett vitt landskap. Väldigt vitt kanske man ska tillägga. Låg en tjock tjock dimma här över broby tidigare idag. Nu har det lättat något iallafall. Tycker det är så fint ute när det är såhär stålgrått. :) Kilsbergen är jättevackra såna här dagar. :)
Katten var lite frusen när han satt och bad om att få komma in. ;)

Jaja, jag och Casper fick vakna ensamma idag trots helg, eftersom hjärtat mitt hade grisarna. Eftersom en av gödselpumparna krånglade fick han även åka tillbaka en stund efter frukost för att fixa det. Då passade jag på att klä på mig & lillen för en promenad. Gick bort till gården där han var och jobba. Det tog 30min så käde att det var lagom idag. Gått långa rundor de två sista dagarna ju. ;) Så jag åkte med honom hem sen. Skönt!

Nu ska jag strax laga lite lunch, sen ska vi åka hem till Askersund en stund.
Imorgon ska jag förhoppningvis ut och fota Linda & Stormur. :) Annars ska vi åka till Strängsnäs och hälsa på i Bergshammar. Beror lite på väder. :D



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefin bild. Vacker katt och vackra orkidéer

2012-01-21 * 14:48:01
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Sv: Ja, men precis - äta måste man ju.. :) Vad härligt att du blivit lite lugnare ang vikten :) Jag fick höra att "det tar 9 månader att gå upp - det tar 9 månader att gå ner" och jag trodde inte riktigt på det, samtidigt som jag såg att "alla andra" mammor gick ner allt direkt och det kändes jobbigt. MEN såhär i efterhand så stämmer det faktiskt, iaf på mig, att det tar ett tag att gå ner. :)

2012-01-23 * 07:36:48
URL: http://jsantinelli.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0