Caspers första namnsdag

Först & främst.
Grattis fina Casper på din allra första namnsdag idag! ♥ hihi

Dagen har gått så galet snabbt idag.
Fick ingen som helst sovmorgon idag. Casper vaknade vid sex och skulle ha mat. Sen vaknade han vid halv 8 igen och var superpigg! Somnade dock om några minuter båda två innan pappa Glenn kom hem från jobbet runt nio, halv tio.
Då blev det att äta frukost och göra oss iornding för att åka och handla.
Fick veckohandlingen fixad samt några ärenden på apoteket.

Kom hem, fixade i köket och värmde sedan lite lunch.
På eftermiddagen kom Linda på besök! Härligt som vanligt. Alltid så mycket att prata om. Så mycket att älskling tog med sig Casper upp och la sig en stund efter fikat. ;) :) Mycket uppskattat sällskap. Vi har suttit och kollat igenom en massa bilder från förr. Inte direkt vackra, men vad mycket härliga minnen! För er som inte hängt med min blogg så länge kan jag förklara att jag och Linda skötte några isisar tillsammans. Nästan två år sen vi splittrades nu. Men Linda fick möjlighet att ta "sin" pålle Storm på foder för ett år sen. :) Ska följa med och träffa Storm någon dag samt fota dem. :) Roligt!

Efter att Linda åkt hem igen lagade jag mat. Grillad kyckling, potatismos, brunsås och grönsaker. Mums!
Det fick avnjutas till Jurassic Park 3. ;) Älskar kvällsmys med vår lilla familj. :)
Nu ska jag knata ut till kaninerna och natta dem, sedan ska vi krypa i säng.

Imorgon ska vi lämna av Casper hos mamma & pappa en stund på kvällen. Jag & älskling ska ut och fira Ett År tillsammans. Restrurang & bio! ♥ Älskar min Glenn!
Konstigt att vara utan vår lille knatte bara. Han får ha det bra hos mormor & morfar så länge innan vi kommer hem dit igen. Vi ska nämligen sova över där. :)

Men ni får alla ha en fortsatt trevlig kväll.
Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis Casper på namnsdagen!! :)

2012-01-06 * 23:25:55
URL: http://erikashundliv.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0