Vårkänslor

Idag mår jag bättre. :) Faktiskt. Kan det vara så att det är lite vårkänslor jag har idag? :D Vaknat av ett ganska så grönt Broby. Den mesta snön smälte bort av nattens regn. Det har gjort att det ser så vårigt ut ute. Att jag dessutom hörde vårfågelkvitter tidigt på förmiddagen drar ju inte ned på vårkänslan direkt. ;)
Nu har det dock börjar snöa lite smått igen. Men vägrar släppa min vårkänsla, för fasiken vad jag längtar efter våren nu!

Casper somnade igår efter vår plan med ersättning & spjälsäng tätt följt av mig & Glenn. Min huvudvärk var hemsk och det var skönt att vakna upp imorse utan den. Undrar om det är spiralen som spökar? Idag har jag bara lindrig huvudvärk men känner mig yr. Kanske är på väg att bli lite sjuk? Asch skit samma. Det går över. :)

Casper har vart på strålande humör hela förmiddagen. Skrattat & legat i gymmet. Han blir duktigare och duktigare för var dag att greppa efter saker nu. Tycker han gör framsteg var dag. Det är så kul att se!
Han är på g att vända sig från rygg till mage också. Fast han gör inte så jättestora ansatser till det ännu. ;)

Älsklingen min är i full färd att städa där uppe, Casper ligger och sover middag & jag sitter här nyduschad. Ska efter avslutat inlägg gå och laga mat. Fullkorsnpasta & köttfärssås är det beställt.
Hade inte våra grusvägar varit förvandlade till isgator (bostavligen) skulle vi tagit oss en promenad. Men utan broddar är det nog självmord att ge sig ut. :( Stackars Glenn slog omkull när han var iväg och jobba förut. Ajaj!
Nej det får nog bli att åka och fika eller något istället. Vi har inte riktigt kommit fram till vad vi vill göra ännu.

Jag behöver greja med inbjudningskort till Caspers dop också!
Men men, vi får väl se om jag bloggar lite senare. :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så himla söt han är, gullunge!

2012-02-19 * 16:52:32
URL: http://itsourtimetoshine.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Har ni bestämt var dopet ska hållas än?:)

2012-02-20 * 10:11:47


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0