Nu är vi hemma

Nu är vi hemma igen, hela familjen Broby. Kaniner,katt & vi tvåbentna. :)
Djuren har skött sig exemplariskt hos familjen Kaufeldt. Skönt!

Efter en underbar helg nere i söder ska det bli skönt att åter finna vardagen här hemma. Trist att vara utan älskling på dagarna bara. :( Men imorgon är det ju Alla Hjärtans Dag. Hihi ♥
Sen får vi se vad resten av veckan har att bjuda på. Kanske finns någon som kan tänka sig att träffa oss.
På torsdag är det dessutom träff med föräldrargruppen äntligen. :)

Nej jag har verkligen inget att skriva, nu ska Casper matas & nattas sen ska jag & hjärtat mitt ta en dusch innan läggdags.
Jag bjuder på en favorit-i-repris-bild från i sommras, eftersom jag inte hade någon annan att bjuda på. :)
Nu mobilbloggar jag dessutom inte, så nu kan ni kommentera. ;)
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Erika

Välkommen hem!

Hallå, vart är det ni bor nu igen? Dåligt minne :P Vi kanske skulle ta den där promenaden i veckan? :)

2012-02-14 * 09:08:25
URL: http://erikashundliv.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag hittade dig på kartan ;)

Ska höra med svärfar om han kan ha Sixten nån dag :)



Ja, jag har blivit helt insatt i hamsteruppfödning, det fanns så mycket om jag inte visste att man skulle tänka på ;)

2012-02-14 * 09:59:05
URL: http://erikashundliv.blogg.se/
Postat av: Victoria

Borta bra men hemma bäst va!? :)

2012-02-14 * 13:49:55
URL: http://vixxxxi.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0