Mysig söndag med familjen

Hallå allihopa.
Jag ska strax gå och förbereda tacos men tänkte slänga iväg ett inlägg ändå.
Ikväll ska jag & Glenn gosa ned oss i soffan med tacos som sagt och titta på Wallander. Börjar nästan bli en traddis här hemma. Söndagstacos. ;)

Igår kom jag hem ganska sent eftersom jag var på 30års-fest hos kollegan Theresa. :) Härligt att träffa lite folk och äta gott! Av oss på jobbet fick Theresa en LiveIt-upplevelse som jag hoppas hon kommer få kul med. :D
Theresa hade fått tre afrikanska dvärggetter i present vilket var mindre poppis. ;) Men söta var dem! hihi Jag tar gäääääääärna emot djur på mina födelsedagar. Okej? ;) Haha
I vilket fall som helst bodde Theresa & Eddie jättefint. :) Var kanonfint i de rum de renoverat. Älskade deras "whiskyrum"! Så snyggt!

Dagen har spenderats här hemma. Lugnt & skönt.
Vi var och veckohandlade imorse på maxi som vanligt. Blev avvisad lite flummigt när jag frågade om de hade de stora förpackningarna med ersättning. "De håller på att ta emot 90st burar så de ser inte riktigt". Ehm.. jaha? Så fick köpa två små, vilket är skitdyrt! Jävla skit...

Jaja, hemåt igen för att packa in varor och äta lite lunch.
Efter det sorterade vi barnkläder. Plockade undan alla de kläder som blivit för små och sorterade fram nya i strl. 62 & 68. Resten har vi stoppat undan så länge. :)
När det vart klart så begav vi oss till marieberg och tog en fika. ♥ Jättemysigt & Casper var jätteglad och nöjd. Han har verkligen börjat intressera sig för omgivningen nu. Så roligt! :D

Nu ä vi alla hemma igen. Casper är på sitt mindre roliga kvällshumör. ;) Men han somnar om nån halvtimme så då blir det lungt i stugan. hihi ;) Gullungen!
Förresten katten mår bättre. Haltar fortfarande, men är nog mycket show också. För utomhus springer han utan problem. hehe Tokiga kattskrutt.

Kram Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0