Minnen i bild #8

För ett tag sen satt jag och bläddrade bland mina hästbilder. Minnen sköljer över än. Både bra & dåliga.
Stannade till vid mapparna där jag förvarar bilderna från min & Hammas korta tid. Mysiga häst!

Hamningja fra Hvammi red jag bara några få tillfällen i dec-mars någonting. Hon stod hemma vid mina föräldrar hos en jättetrevlig tjej som heter Liza. Eftersom jag mer eller mindre bodde i kumla då så funkade det inte att pendla hem för att rida. Tråkigt nog, för hon var jättego. Samtidigt började jag ju sköta om Puke & Stomur också.

Red aldrig Hamma med sadel då den inte låg så bra på henne just då. Hon var lite tjock efter en vila. :) Men vi flängde omrking bäst vi kunde. ;)
Hälsade på hemma hos mamma & pappa, mötte hemglassbilen och travade omkring inne i samhället och lufsade i skogarna hemakring. ;) hihi ♥

Nyss fått veta att hon går i en islandshästflock och bara har det gott nu på äldre dagar.
Tack för vår korta men mysiga tid Hamma.


Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: jorå det känns väl som innan ( var ju bara hemma hela grav. pga mitt arbete) fast jag kan inte göra vad jag vill längre., lillen tar verkligen upp all tid! :P väntar på att få in lite rutiner osv.. Det blir lite kaos ibland :P

2012-02-20 * 16:46:21
URL: http://Http://luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0