Inte min dag idag

Nu får ni ursäkta ett riktigt klagoinlägg från min sida, men det är inte min dag idag!
Jag vaknade med halsont, och nu har jag dessutom lite feber. Till råga på det så har jag en mensvärk från helvetet. Ajj! :( Casper är lite snuvig han med, men på gott humör iallafall. ♥ Det tackar jag gudarna för!

Imorse upptäckte jag dessutom att Smirre är värre idag i tassen. Sa ju senast igår hur bra det verkade gå med den. Igår använde han tassen mer och mer. Sprang med den osv.. idag stödjer han inte alls på den, och han ser inte välmående ut.. fanfanfan... Min stackars katt!
Så ska in till veterinären klockan halv 3. Har ingen barnvakt så Casper får hänga på antar jag. Lätt att kånka på både katt & bebis. Jippie..

GUD VAD JAG INTE ÄLSKAR DENNA DAG! :'(


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0