Gårdagen

Godmorgon!
Slänger upp lite bilder från gårdagen då jag inte hade orken att blogga igår kväll.
Kommentare gärna. ;) hihi Visst är Casper & pappa Glenn lite lika? :D

Igår eftermiddag kom också underbara Malin på besök! Så himla roligt att träffas! :') Min lilla pissmyra. Vi fikade och pratade skit. :) Efter att hon åkt hem tog jag & familjen en timmes promenad tillsammans. Skönt!

Nu idag kommer Ida & Daniel hit på tacokväll. Jag & älskling ska snart åka och handla. Men först ska vi pyssla här ute. Jag ska städa hos kaninerna & Glenn ska ta med Casper och bära in ved i pannrummet. Himla fint väder ute idag också, men det blåser en del. Känns som vår iallafall! :D

Jag har också börjat pilla med en ny bloggdesign till Bea. :D
Tjing på er!



Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0