Åter godmorgon

Godmorgon!
Idag bjöd Casper mamma på lite sovmorgon. Han vaknar prick halv 8 varje morgon. INget undantag idag. Men när jag tog upp honom och la honom bredvid med armen omrking somnade han om på 2sek och sov 45min till. Det ni. ;) hihi
Efter frukost & ett blöjbyte som inte lukta mumma så hligger han nu i gymmet och sprattlar. Jag ska strax få i mig lite frukost och placera mig framför Unga Mödrar och gosa med min underbara unge.
Ute är det åter igen sådär vårigt. :) Ett grönt Broby numera.

Jag har lite funderingar på att åka och hälsa på i Askersund & Sänna idag. Ligger lite löst i tankarna ännu men vill hitta på något. Ska försöka ta en promenad också. Undrar om det fortfarande är lika halt?
Ska bada Casper också, jisses det var visst lite jag skulle göra ändå. ;) haha

Har för några minuter sen mejlat folktandvården och bett om att få bli ansluten. Inte vart på kontroll på flera år och mina tänder mår nog inte så bra. Tandsten som heter duga och tror mig känna av hål i en tand. Inte kul. :( Så jag hoppas jag får svar snabbt.

Krånglat med supporten på sunset igår om statestiken.
Just nu verkar den räkna rätt. Så vi får väl se. :)
Det var lite från mig. Tjao!


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0