3mån & Vaccination

Igår blev det till synes ingen blogginlägg. Bästaste Linda var här hela kvällen nämligen. Vi fastnade för filmen "Allt för min syster" på TV. Gud vilken bra film. :)) Sorglig men så fin.
Såklart blev det en massa hästprat, grisprat, djurprat, tjejprat som vanligt. ;) Vi svullade också pannkakor och ärtsoppa. ;) Det var ju ändå torsdag! Tack gumman för en mysig kväll.

Igår var vi som sagt på BVC. Casper är ju nu (idag) 3månader gammal vilket innebär första vaccinationen för hans del. Så igår tog han skrikandes emot två sprutor mot difteri, stelkramp, kikhosta, polio, hemofilus inf b (?), Pneumokocker och hepatit B. Det var inte alls kul tyckte Casper som skrek hjärtskärande. Alltså seriöst vad jag tycker det är jobbigt psykiskt när han får ont. Fattar inte ens varför. Fast PKU-testet var värre. Var ju lite mer hormoner iblandat då. hihi ;)
Skönt att älskling var med iallafall. :) Han fick vara stöd till mig. Haha..
Men vår kille hade växt massor. Han väger nu 7580g & är 62cm lång. Stora killen. ♥
Vi börjar få problem med bilbarnstolen. Den är för liten snart. :( Måste fixas snarast!

Nu i eftermiddag kommer mamma & pappa hit. Pappa & jag ska baka bröd bland annat. hihi :D Mamma får passa Casper. Han har lite feber efter igår. Han hade ingen som helst feber igår så trodde han skulle slippa. Men nu har han passerat 38.0 på termomtern. Han har precis somnat men verkar m helt okej ändå. :) Hoppas han inte blir värre bara. :)

Om en halvtimme kommer min kärlek hem på lunch. Saknar honom så fort vi inte är tillsammans. Min bästa vän & livskamrat. Älskar honom så otroligt mycket. Det finns inga ord som kan beskriva det vi upplever. Sann kärlek. Jag är så glad över att få vara hans. Min fina fina Glenn.
Världens bästa sambo, pappa & pojkvän! :') ♥ ♥ ♥

På bild; Mina pojkar igår på BVC. Casper ser något skeptisk ut. ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv tjejen! Underbart att spendera tid med dig <3

2012-02-03 * 21:52:47
URL: http://corellii.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0