Rimfrostig söndag

Guud vad vackert det är ute. Höll på att tappa andan imorse när vi vaknade. JAG ÄLSKAR RIMFROST! Och gårdagens dimma har klätt in allt i ett lager med gnistrande diamanter. Åh vad fint det är! Jävligt surt att ha en kamera som fungerar till 50% bara dock.. :'(
 
Jaja, gårdagen hos syster var kanontrevlig! Casper var på gott humör och fick träffa sina goa mostrar, fikat var gott och vi fick träffa nära och kära och snacka skit. Vide var så glad åt alla presenter. :) hihi Casper fick lite kläder ärva efter Vide. Jättefina!
Nu innan lunch har jag, Glenn & Casper varit iväg och köpt en julgran. Nu står den och vänjer sig vid värme i vårat garage tills den får komma in. Tror den blir bra. :D Lite svårt att se då de var väldigt tillplattade av kylan.
Det var lite roligt att tänka att när vi stod där och frös förra året var Casper bara ett litet knyte som låg och tryckte i min famn, och nu knatade han runt med oss bland granarna. Han har blivit stor så fort!
 
Senare i eftermiddag kommer familjen hit på eftermiddagsfika. Casper sover just nu så förhoppningvis är han sugen på att busa med mormor & morfar när de kommer. :)
Jag & Glenn var nyss ute och köippte tänderna på Stampe. De växer nu när han inte betar heöa dagarna. Åter igen är jag orolig för honom.. Han har fått något skit i pälsen. Han tappar päls på magen och på sidorna. :( Trodde först det var Smycka som rivit av päls när de slagits, men fläckarna bara växer nu trots att de inte sitter tillsammans. Fan.. Så nu måste jag få tag i en veterinär. Gamla gubbe. Aldrig varit sjuk men nu så.. Är slutet nära tro? :'( Det går inge bra med kaninandet nu alltså..
 
Suck.. jaja. Hoppas på en trevlig kväll trots oro.
Imorgon är jag ledig, likaså på tisdag. Längtar till jobbet. haha ;) Får väl messa chefen om en lägesrapport snart.
Ha det bäst alla fina människor som står ut med min hackande blogg.
Kram på er.
 

Kommentarer
Postat av: julle

Du får önska dig en ny kamera i julklapp :) Skulle vilja ha lika fina bilder på min blogg som du har men jag är lat å använder mobilen :P
Hoppas kaninen kryar på sig oxå. Han kan inte ha fått skabb eller nåt?

2012-12-09 * 19:55:40
URL: http://jullets.wordpress.com


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0