Dags för helg

Fredag, vilket innebär helg. Första gången på 13månader drygt som jag har den där känslan "åh idag är det fredag". :) Inte för att jag inte vill jobba, men för att min kropp behöver vila. haha
Några timmar idag har gått åt till att sortera om en tillväxt. Alltså göra om alla boxgrupper så de stora går tillsammans och de små tillsammans plus att de är lika många i var box, vilket man gärna gör precis vid avvänjning då de är lättare att bära. ;) Men pga en massa anledningar så blev det inte gjort efter ordning.. Så det blir mycket lyftande, jagande och tänkande. ;) = död kropp. Men det blev skitbra! Så förhoppningsvis kan dessa nassar få en bra start nu också. :)
 
För övrigt blev den en lång dag då min planering sprack. haha, så inte fören halv 6 kom jag hem. ;) Men jag ficken jävla massa gjort. hehe
Men nu är jag ledig fram tills onsdag iallafall. Saknar redan jobbet. Fy fan vad bra allt känns!
 
Men nu väntar sängen. Gött!
Godnatt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Skönt att allt känns så bra!!! :D :D <3

2012-12-09 * 20:09:59
URL: http://erikashundliv.blogg.se
Postat av: Linda

Haha häftigt! Vad ovant det måste kännas med den där fredagskänslan som du beskrev :-P som mammaledig har man ju verkligen ingen koll på dagarna :-)

2012-12-09 * 23:40:38
URL: http://Luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0