25 december

Ville bara skicka in ett snabbt inlägg och önska er alla en god jul.
Vi har det toppen här i Halland men vi saknar snön som är där hemma! Här är det istort sätt helt grönt nu. :(

Casper är sjuk (för första gången i hand liv) så det har varit några tuffa dagar. I lördags natt sov vi nästan ingenting. Uscha! Men idag mår han mycket bättre!

Jag har fått världens bästa julklapp av Glenn! Vi ska ut och rida islandshäst i fyra timmar någon gång i vår. Åh vad jag längtar! Undrar om min käraste vet hur påfrestade det är att som ovan ryttare rida fyra timmar? ;) Vi kommer ha djävulsk träningsvärk! Hihi

Vill inte veta vad vågen står på just nu. Fy fan vad vi äter. Mår banne mig dåligt av all mat. Haha så det blir skönt när julätandet är över.
Vi fick till en promenad förut iallafall vilket var skönt.

Nej nu ska jag återgå till de andra.
God fortsättning ni stackare son fortfarande läser min blogg.

/ Emma


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh han är så adorable din lilla kill1 <3

Svar: Aw tack. ;) (Ursäkta sent svar)
nikoba.blogg.se

2012-12-28 * 13:24:08
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Postat av: Theres

Det ser ut som ni har haft en mysig jul trots sjukdommar! Stora kramar från mig! Lite avis på julklappen du fick av karn din! :-) men inte avis på träningsvärken som kommer komma efteråt! :-)

Svar: Tack! Hihi ja vi kommer inte kunna gå. ;)
nikoba.blogg.se

2012-12-29 * 01:21:33


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0