Vardagslyx

Vilken mysig dag jag haft. Mår så himla bra just nu!
Just nu ligger Casper och sover sen några timmar tillbaka, jag & älskling har precis tagit en lång dusch tillsammans och ska strax krypa ned i sängen och glo på film.
Vi satt innan och hade lite mys i köket. Glenn åt glass med körsbärssoppa och jag rensade kantareller samtidigt som vi lyssnade på OS-prat. (Så lite hänger vi allt med) ;) Lugnet som uppstår i huset när barnet har lagt sig är gudomlig. Så skönt att bara få luta sig tillbaka och göra vad man vill, även om jag såklart uppskattar den vakna tiden med honom också. Men ja, ni fattar. ♥
 
Tidigare ikväll grillade vi och satt ute och åt. Känns som ett väldigt bra avslut på en underbar semester.
Till förrätt åt vi såklart en varsin kantarelltoast. Gissa om det var gott? hihi
Casper fick gnaga på pappas majskolv och jisses vad populärt det var. Han skrek rakt ut när vi tyckte att han smaskat klart och bara lekte med den. Gulliga unge!
 
Vi har också hunnit vara bort till grannarna och lämnat tillbaka Karins resespjälsäng. Det är ju hennes föräldrar som bor där. Praktiskt! Såklart blev det lite prat med dem och Karin. Glenn fick i uppgift av deras hund att kasta pinne. Om och om igen. ;) Fniss.
 
Men nu hörrni ska jag sova. Tusen tack för alla gulliga kommentarer som kommer in. Det är så roligt! Ni är bäst. :)
Godnatt!
 

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0