Ny spis

Hallå bloggen.
Idag är det en bra mycket segare dag än igår. Vi har sovit dåligt alla tre inatt så humöret är inte det bästa. Casper vet jag inte varför han sov dåligt för, men det gjorde ju såklart att vi sov dåligt också. Dessutom känner Glenn av en förkylning & jag har skallebank. :(
 
Men men, vi ska ta oss in till marieberg här strax och köpa en ny spis. Våran har fallit sönder totalt i ugnluckan och den verkar inte gå och laga. Dessutom är barnlåset för plattorna trasigt. Men det var bara att åka och köpa en ny tyckte vår braiga hyresvärd. En induktionsspis tillomed. :) Så nu hoppas vi att det går bra, och att den går in i volvon. ;)
 
Jag har under förmiddagen klickat hem lite filmer igen. haha.. vad trött jag blir på mig själv! Men det blev bara 4st denna gång. ;) Så förhoppningsvis går paketet ned i brevlådan så jag slipper hämta ut det hos vårat postombud.
 
Men nu börjar Casper bli trött så då ska vi passa på att åka. Visst är hans blåmärke snyggt han har i pannan? ;)
 
 
 

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0