Mammasjuk bebis

Det här inlägget skulle ha skrivits för flera timmar sen men Casper har varit väldigt mammig nu på morgonen så det har verkligen inte varit prio 1 att blogga. Vi har istället legat på köksgolvet och lekt, suttit och gosat, delat på rån och vankat runt i huset. Jag tror jag skymtar hela 4st tänder som när som helst bryter igenom, så han har nog lite ont. Han hade nästan lite feber förut också. Mammas älskling mår nog inte jättebra. Dumma tänder! Han favorit är att få gnaga på träslevar just nu. Nu sover han iallafall och jag tittar lite på film. Mest för att koppla av lite. Så mysigt att höra en snusande bebis bredvid. Tidigare imorse rensade jag klart kantarellerna och förvällde dem. Med andra ord luktar det ljuvligt nere i köket. :) Stax kommet mitt stora hjärta hem på lunch. Det är så konstigt att inte ha honom hemma. :( Saknar honom så! /mamma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0