Ledsen..

Jag har just nu en dålig kväll. Jag & Linda har suttit hela eftermiddagen och tittat igenom gamla bilder från vår tid på stenkulla. ♥ Nu slog det tillbaka i mig, big time.. Saknar allt så in i nordens. Det gör riktigt ont innombords. Hur lycklig jag än må vara med min tillvaro så är det något som saknas mig.. Hästarna. :'(
 
På bilden är det jag & min älskade vän Puke. Puke som nu finns någon annanstans. Pga av mig.
Jag saknar honom så det gör ont! Jag önskar jag förstått tidigare vad som höll på att hände tack vara min idioti. Men när jag insåg det var det för sent. 
Fina häst, jag hoppas du har det bra där du är. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Alltså vadå pga mig?! Har aldrig fatta detdär ...

Svar: Inget jag vill ta upp såhär tyvärr..
nikoba.blogg.se

2012-08-09 * 14:52:32
Postat av: Suzette

Jag tycker inte du ska anklaga dig själv, vi gör alla misstag. Du kanske gjorde ett då, men gå vidare. Tänk på alla era fina minnen. Du gjorde den sista tiden toppen för honom. Och den dagen du skaffar häst igen kommer den vara världens lyckligaste häst!
Tycker om dig vännen <3

2012-08-11 * 20:30:32


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0