Hos Johanna

Idag har jag & Casper varit hemma hos Johanna. ♥ Så ja, jag har än så länge sluppit förkylningen!
Hon har ju flyttat till eget så vi var där och checka läget. ;) Jättefint bodde hon! :)
Hon bjöd på jättegod mat i form av lax i sås, couscous, sallad & vitlöksbröd. Jättegott var det!
 
Vi åkte sen bort till hennes stall och hälsade på de underbaraste djuren som finns. Hästar! Casper var stormförtjust i dem. ;) hihi Så söt! Det var härligt att andast lite hästdoft samt se Johannas fina nya stall. Gissa om jag är avundsjuk! Ska dra med mig Glenn dit och visa att SÅHÄR vill jag ha mitt stall sen. hihi
Att dessutom hennes fina Coleen väntar föl gör ju inte avundsjukan bättre. ;) hihi
 
Efter stallet åkte vi hem igen, tog en snabb promenad så Casper fick somna i vagnen innan vi satte oss ned och fikade. Tack så hemskt mycket för en underbar dag! Alltid så kul att ses tycker jag. :)
 
Nu när vi kom hem blev Casper på sitt sämsta och värsta humör. Skrik & panik. Jag blir helt tokig av det. Glenn är ute och tröskar så jag vart själv med lillfisen. Fick honom nyss att somna. Så nu fick jag lite lugn och ro till att blogga. Strax ska jag börja med maten.
Jag tror han har haft ont i munnen idag, eftersom tand nr. 5 spruckit fram. Vilket jag upptäckte nu för en timme sen, och nr.6 har inte många mm kvar innan den är framme den heller. Så med tanke på hans hemska humör plus att han är dålig i magen igen så är det nog tänderna som spökar.
 
Ja det var väl lite om dagen. Nu längtar jag bara efter att få krama om min älskade, äta lite mat, duscha och sen krypa ned i sängen. Förhoppningsvis kommer Glenn hem inom en timme. ♥
 
Godnatt fina männsikor.
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Härliga bilder!!
Kul att ni hade en trevlig dag, även fast kvällen kanske inte var så kul.
Kramar

Svar: Tack. Nej usch, men man måste ju gå igenom jobbigheter också. :) Kram
nikoba.blogg.se

2012-08-28 * 20:35:12
URL: http://erikashundliv.blogg.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0