Godnatt

Hallå allesammans. Vilken bloggtorka jag har alltså. Jag vet inte vad jag ska skriva om alls på dagarna. Haha..
Men ja, nu är det kväll här hemma och pojkarna sover. Glenn somnade när han nattade Casper. ;) Jag ska snart göra dem sällskap och titta på en film tänkte jag.
 
Suttit och kämpat med en ny header hit till bloggen nu på kvällen som tidigt som jag chattat med diverse trevligt folk. Nu precis bestämdes det att jag & Casper ska åka och hälsa på fina Sandra & Ludwig imorgon. :D Det ser jag fram emot!
Men angående headern. Jag får inte ihop det! Tror det är 10.e försöket på bara några dagar jag förökt få ihop något roligt men det går inte! (Så ni som väntar på designer har förklaringen här, jag har INGEN som helst fantasi just nu i designskapandet.) :( Jag blir så irriterad!
Men men, det kommer väl.
 
Ikväll for vi till maxi för att uträtta lite ärenden. Vi köpte med oss en grillad kyckling hem samt lite potatissallad som vi ätit nu ikväll. Fasen vad gott det är! Mätt som ett svin är jag nu. ;)
 
Men som sagt, nu ska jag mysa ned mig i sängen.
Jag bjuder på en bild från förra veckan, när Casper och jag var ute hos kaninerna och grejade. Då var han en glad liten bebis. ;) Djur är kul!
Godnatt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

det där med design kan ju vara så himla jobbigt... jag är inte alls bra på det, det är därför min blogg utseende är så trist haha. Vilken liten sötnos! Så små tänder också. Leo håller på att få sin första nu

Svar: Ja jag vet! Jag blir fan tokig snart!Hihi jo det är gaddar på g överallt nu känns det som. :)

Åh vad kul! ;D Är han kinkig? :)
nikoba.blogg.se

2012-08-14 * 00:20:36
URL: http://goingsmaller.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0