Godmorgon

Godmorgon allesammans. :) Idag börjar vi dagen med att säga grattis till min lillebror som fyller 21år. :) GRATTIS EMIL!
Det innebär att vi ska hem till mamma, pappa och Emil sen och äta mat och förhoppningsvis nyfiskade kräftor. Tror ni jag längtar eller? hihi Så jag hoppas verkligen syster och hennes karl har haft en god fiskelycka.
 
Annars mår jag bra idag. Det vart en jobbig natt dock då Casper har sån rälig hosta. Haft den ett bra tag nu, men jag trodde den försvunnit. Men inatt var det värre än någonsin så jag ska nog försöka kontakta bvc. I vilket fall som helst gjorde den så jag hade svårt att somna. Älskling sov dock som en stock. ;) hihi'
Jag blev glatt överaskad på vågen imorse som visade ett helt kilo ned. :) Så nu har jag gått ned 5,3kg sen den 25juni.
 
På tal om Glenn är han iväg och klipper sig nu på förmiddagen, så jag & Casper har ensammamys. :) Fast han kryper mest omrking och slår sig. ;)
Det är en ganska jobbig tid just nu tycker jag. Han är gnällig och kinkig och det blir ju inte bättre av alla ramlingar han gör. Jag riktigt längtar tills han blivit lite stadigare och inte slår sig 24/7. Att han är kinkig är väl vanligt i denna ålder eller? Sen är det ju tänder på g också.
 
Men men det är bara att tugga vidare. :D Det är ju samtidigt så himla kul att se alla framsteg han gör. Igår tex gick han med bara en hand. Alltså att jag inte behövde hålla i båda händerna. :) Det var ju lite kul tycker jag. Fast det gick bara en gång. ;) hihi
 
Nu är iallafall kaninerna utsläppte, katten matad och jag har ätit frukost. Så nu är nog Casper redo att få sin gröt. :)
Det är ju typ det enda han äter numera. Vi hade ju gjort lite framsteg med maten men nu gick vi typ .. 10steg tillbaka. Nu äter han inte ens min mat.. Vad FAN ska jag göra? :( Suck.
 
Ha det gott.
 
 

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0