Casper 9 månader

Glömde ju faktiskt att skriva att bebisbus blir hela 9månander idag! Han har idag alltså funnits hos oss lika länge som han låg och jäste i min mage. Det är ju fantastiskt, och vad tiden springer förbi! :)
 
Sitter ned och bloggar lite snabbt. Vi ska bara fixa oss iordning för att sedan åka till marieberg där jag ska försöka få en drop in tid för en synundersökning. Jag ser ju jäkla skumt alltså. Det började för ett par måander sen och har bara blivit bättre. Så jag ska börja med att göra en synundersökning och se vad den säger..
Efter det rullar vi mot Askersund och sedan Sänna. :)
 
När äksling kom hem förut hade han med sig en liten bukett med blommor till mig samt 1L jordgubbar. Min älskade snutt, vad glad han gör mig! Nu vet jag inte om det var lite av en mutning då han 5min senare lite försiktigt frågade om vi kunde ta ett ryck med att stapla ved. ;) *fniss* Nejdå skämt osido jag vet att det inte var menat så. Älskar dig älskling! ♥
 
Men nu är det duschen som gäller. Vedstaplingen gav nog bra med träning. Jag som tänkt en promenad, men detta kanske gav lika mycket? :) Känns att man jobbat iallafall. Casper sov ungefär till halvtid men satt sen snällt och tittade på medan vi jobbade. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: mm

Grattis till lilla casper , gud han är otroligt fin o söt

Svar: Han tackar. :))
nikoba.blogg.se

2012-08-03 * 16:51:05
Postat av: Anonym

Men åh vad gulligt med blommorna! <3 och grattis till stora lill akillen =D

Svar: Ja han är allt bra rar min karl. ;) <3 Casper hälsar tack!
nikoba.blogg.se

2012-08-04 * 01:49:52


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0