Bulan

Jäklar vilka bula Casper fick nyss. Han tappade greppet när han stod upp mot en byrå, så han fick hörnet rakt i pannan, där det andra blåmärket var. Tack och lov verkar han må bra och han är precis som vanligt nu när han slutat gråta & gnälla. Stackaren. ♥
 
Vi har iallafall en lugn och skön dag. Såklart vaknade Casper jättetidigt idag med. halv 6. Så jag är lite halvt död känner jag. ;) Men det är bara att vänja sig liksom. Vi tittade på lejonkungen och somnade om en stund tillsammans runt halv åtta.
När vi sedan gick upp var vi ut och hämtade barnvagnen och pysslade lite med kaninerna. Flyttade deras betesbur osv. Innan vi gick in slank vi förbi landet där jag åt lite smultron. :)
 
Igår var vi ju till marieberg och hämtade ut mina glasögon. Jag kommer aldrig vänja mig med dom känns det som.. blä! :( Har dem bara korta stunder nu.. :(
Köpte också ett par söta skor till Casper. Ska se om jag kommer ihåg att visa upp dem i ett senare inlägg.
När vi skulle åka därifrån hände något riktigt äckligt.
På parkeringen där vi stod såg jag att det satt en karl i en bil lite snett mitt emot vår bil. Jag slängde väl bara ett snabbt öga på honom och såg att det satt någon där men var fullt upptagen med att packa in unge & vagn i bilen.
Jag sätter mig sen i bilen och grejar med en leksak åt Casper och slänger ytterligare ett öga mot mannen och vad gör han?! Jo han sitter och runkar i bilen! Nödvändigt!? Gaaaw.. gissa om jag fick bråttom därifrån! Jävla äckliga människa!
 
Jaja.. så kan det gå.
Sen spenderade jag resten av kvällen på jobbet samt en snabbis hemma hos Linda. ♥ Nä jag kom hem hade älskling varit så himla dutkig och stekt pannkakor! Riktigt stolt är jag med tanke på att han aldrig gjort det förut!
 
Nej nu måste jag laga lunch! Jisses vad klockan är mycket nu ser jag!
Hej så länge!
 
/Bulans morsa
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltså det där är så jäkla äckligt så det finns inte!!

Svar: Ja eller hur! Jävla människor..
nikoba.blogg.se

2012-08-10 * 23:33:17
URL: http://goingsmaller.blogg.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0