Äntligen få träffa en vän

Åh jag måste få berätta.
Om några veckor ska jag få återse en fin vän. Vi har inte setts på år (!!) Det ska bli så himla roligt. Det är nämligen så att Agnes ska komma och hälsa på oss här hemma.
För er som inte vet det så är det en vän jag lärde känna via Stallet.se som vi hängde på förr. Det var agnes som dessutom kokade ihop en överaskning till mig tillsammans med mina föräldrar och kom ned och överaskade mig, hemma i mitt rum. Haha det var så himla klockrent! haha Jag kom ut från toaletten och hade hört hur någon gått in i mitt rum. Jag som trodde det var mamma stegade in i rummet och ser agnes sitta i datastolen med en filmande mobil. Jag blev så paff att jag halvskrek och sprang ut igen. Haha så himla roligt! Undrar om det videoklippet ligger kvar på youtube? *fniss*
 
På bilderna nedan är vi på Markebäck och fotar föl & ston. Den dagen var så himla mysig! (Förutom en bild som är hemma med min förra kanin Smulan ♥)
I vilket fall som helst ska det bli skithärligt att se henne igen. :) Nu ska jag krypa ned i sängen efter en härlig dag hos mamma & pappa. Tack för allt! Älskar er. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnes - Stalltjej.se

Ser SÅ mycket emot att komma!!!! Saknat dig massa ju! <3

Svar: <3 <3 <3
nikoba.blogg.se

2012-08-19 * 23:31:21
URL: http://www.stalltjej.se
Postat av: Erika

Gud vad roligt för dig :D
Fin designen är förresten :D

Svar: Tack! <3
nikoba.blogg.se

2012-08-20 * 10:34:37
URL: http://erikashundliv.blogg.com
Postat av: Linda

Åh älska Stallet.se!!!! Har gjort av med mycket pengar där- köpt Stallpengar och sånt haha.

Svar: haha ja eller hur!Jag blev ju moderator efter ett tag. Då fick man allt sånt där gratis. Det var bra! haha
nikoba.blogg.se

2012-08-20 * 16:02:47
URL: http://Luckylady.se
Postat av: Victoria

Åh, vad roligt! :)

Svar: Ja det ska bli jättekul!
nikoba.blogg.se

2012-08-21 * 00:32:26
URL: http://vixxxxi.blogg.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0