Tyst & Stilla

Nu har alla åkt hem, älskling är och jobbar så jag är ensam hemma med Casper. Det är så lungt här hemma att jag nästan blir stirrig. Det är ju vansinnigt vad man vänjer sig fort med att ha mycket folk runt omkring sig.
Helgen har i vilket fall som helst varit hur bra som helst. Så tacksam för alla fina människor i vårt liv. ♥

Så jag & Casper har bara chillat idag. Tittat på film och buset en massa. Han sitter jättebra nu. Visst får man vara beredd på omkull-tippningar men han rätar på sig bättre och bättre för var dag. Så himla kul. :)

Jag sitter och skäller på mig själv. Gaaaw vad tjock jag blivit. Vill inte ens lägga upp dopbilderna! Vad fort det går att fördärva sin kropp! Helgens frossande gör ju inte direkt tankarna om sig själv mer vänliga. Blä! Nej fortsätta med promenaderna och reducerade måltider fram tills jobbet drar igång. Förhoppningsvis går man ned lite då igen.
Jag hatar tanken på att folk går och tänker "Oj vad hon lagt på sig." Det gör ont i hela själen att tänka på det. Usch kan man inte bara få vara lite nöjd? Även om viktökningen är mitt eget fel. Buhu..
Det blir bättre. Right?

Jaja.. Här är en bild på världens finaste Casper från i morse, som sitter och tittar på tv med mig. :)
Just nu sussar han i gästsängen.
Förresten, fick sitt första kvällsmål igår med gröt, och han sov HELA natten utan vare sig gnäll eller nappservicebegäran som han börjar ha runt 3-4 varje natt nu några veckor. Dessutom sov han utan att vakna till vid elva för en flaska mat.
Han sov alltså 20.30-06.00 då pappa Glenns väckarklocka ringde. :) Gissa om vi ska testa gröt ikväll också! :D


Kommentarer
Postat av: Julle

Jag vet hur det är att känna så, var lika dan första halvan av graviditeten när jag bara såg fet ut å inte gravid. Kunde börja njuta först på slutet. Men sen kom man hem från bb med 15 kg övervikt. Samma historia igen. MEN lyckades gå ner iaf snabbt när jag kom på rätta settet =) Kolla in min matblogg om du vill ha lite inspiration =)



/Julle

2012-04-02 * 15:55:50
URL: http://jullesmat.wordpress.com
Postat av: L

Ja visst ja, så är det.. Då kan man alltså inte se hur många "unika" besökare man har när man bloggar på blogspot.. Dåligt :/ men att det kan skilja så mycket. Typ 30 besökare o 90 sidvisningar :S det är ju som om varje läsare skulle göra 2 klick vardera på sidan .. Aja haha :P

2012-04-02 * 16:01:15
URL: http://Luckylady.se
Postat av: Jossie

Jag tror inte folk tänker så faktiskt, du har ju fött barn för inte så länge sen. Alla blir ju av med extrakilona olika fort och jag tror att du kommer tappa dem tids nog.

Jag är jättenyfiken på att se hur dopet var. Vilken kyrka var ni i?

2012-04-03 * 20:07:49
URL: http://jsantinelli.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0