Spotify

Godmorgon!
Nyss fått i Casper en stort portion gröt med banan, så nu inväntar jag förmiddagsluren. men just nu ligger han nöjt i babygymmet och grejar. :) Ute öser regnet ned. Buhu vilket tråkväder. Dessutom har ju min unerbara Glenn tvingats iväg till jobbet idag efter en underbar påskledighet. Saknar honom så det skär i bröstet. Vill ha båda mina pojkar hemma.
Men i eftermiddag kommer han hem tidigt eftersom vi ska till bvc. Casper ska få spruta idag samt att jag ska på kotroll hos barnmorskan 45min senare. ;) Höhö, så Glenn fick snällt följa med. Kul för honom ändå, att få se hur vå kille växt osv. Sen är jag inget fan av att behöva se på när Casper får spruta. Han vart sååå ledsen sist. Har själv inga prolem med att ta spruta, men så jobbigt att se sitt barn få ont utan att kunna förklara varför. Så det är skönt att Glenn är med. :)
Idag tror jag iallafal casper passerat 10kg! :D 1,1kg tror jag han väger. ;) Spännande att se!

Just ja, igår upptäckte ag att mina låtar på spotify är upplåsta trots att jag inte har premium! :O Hört att det är något nytt. Man ska kunna lyssna på sina låtar 5ggr/månad from. nu. Men jag har kunnat lyssna på flera låtar fler än 5grr så jag vet inte? hihi jag klagar inte iallafall. Drar på det här med att skaffa premium. hehe, snål som man är. ;) Nä men jag vet inte om jag tycker det är värt 100spänn i månaden då jag vissa veckor inte lyssna alls på musik. Aja i får se. :) Kul att sitta och lyssna på favolåtar just nu iallafall. :)

Var det ingen som kunde hjälpa mig med den där bilden? :(


Kommentarer
Postat av: Erika

Underbar design Emma! Härlig bild! :D

2012-04-10 * 11:38:47
URL: http://erikashundliv.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack för dina fina ord.

Och missförstå mig rätt, men det är "skönt" att höra att man inte är ensam om känslorna, man känner sig inte lika konstig då..



Angående råttorna så blev det Iso och Pixel :) Iso är den beiga och Pixel är silverminken :)

2012-04-10 * 15:08:47
URL: http://erikashundliv.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hejsan vilken fin blogg =) jätte fina bilder. ja vädret är inte roligt nu. Hoppas du får en bra dag. kram

2012-04-10 * 15:26:04
URL: http://www.trollfamiljen.se
Postat av: Teja

Spotify har slutat helt på min mobil! Riktigt störande... Älskar att sätta på musik i bilen, men nu blir det svårt. Men på datorn funkar det jätte bra.. Men man blir lite irriterad iumed att jag betalar för det.. :/

2012-04-10 * 19:49:16
Postat av: Freddy

Tror att det är detta du är ute efter?

http://www.designadinblogg.se/skapa-en-signatur-i-varje-inlagg/



:-)

2012-04-10 * 22:17:35
URL: http://photobyfreddy.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0