Sista april

Godmorgon.
Blir ju nästan lite ledsen att ni inte kommenterade min fina macrobild. ;) höhö
Casper ligger och grejar i gymmet och är så nöjd så, och jag har varit ute och släppt ut kaninerna. 
Frukosten är intagen för min del och strax är det Caspers tur. Ska ringa min kärlek också. Pratsjuk! 
Det är så sjukt tomt här hemma efter helgens mysigheter. Saknar min karl! Han hade lämnat en kärlekslapp vid datorn imorse. :') Sötaste! ♥ Älskar dig hjärtat.

Vet inte vad som ska ske under dagen.
Vill någon komma på en fika eller något så hojta till. :D


Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Nemen guud så gulligt av honom :)

2012-04-30 * 20:09:26
URL: http://jsantinelli.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0