Men seriöst!

Nu snöar det igen. Ordentligt dessutom! Gud vad trött jag blir. Jag vill få ha min vår ifred. Låt det bli varmt och gosigt i jorden så bönderna fåt sätta fart med sitt jordbruk, och jag med mitt trädgårdsland. ;)
Dessutom hade jag planerat en skön promenad idag, nu vet jag inte alls om jag kan finna motivationen. Suck. TjockisEmma behöver röra på sig. VILL röra på sig.
Har ni också snö idag?
Känns ju dessutom jävligt lyckat att vi tog på sommardäck igår..

Katten sover och jag har passat på att äta frukost & grejat vid datorn.
Casper är på strålande humör, han har nyss vaknat upp från 10-sovstunden. Han ligger och pratar och tar på sina fötter. hihi Gullungen min. Han har börjat röra sig mer nu. Vändingsförsök pågår hela tiden och han vill stå, sitta, hoppa hela tiden. ;) Mamma får inte en lugn stund. ♥

Strax kommer pappa Glenn hem på lunch. :) ♥ 
Men nu ska jag klä på Casper lite ordentliga kläder. Man kan inte gå i pyamas jämt. hihi


Kommentarer
Postat av: Mum

Nej, vi har inte vare sig snö eller regn här, men jag var till l-gruppen i morse och har upplevt eländet. Det slutade snöa ung. vid Brändåsen.

2012-04-16 * 13:00:53
Postat av: Mum

Ni tog väl AV vinterdäcken igår.

2012-04-16 * 13:01:33
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Svar; Lyllor er! Nu har vi snöblask. Blä.

Ops, klart vi tog av dem. ;) Ändrat nu!

Kram

2012-04-16 * 13:13:28
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0