Läggdags nu

Ja nu är det läggdags för oss här i Broby. Pojkarna sover i soffan så ska gå och göra mig iordning, fixa lillemans flaska och sen bädda ned honom i sängen samt väcka bubben min. ♥

Dagen har gått så fort idag. Tvättade lite på förmiddagen och innan jag hann och blinka var det dags att åka iväg till varberga och gå på 5mån-kontroll med Casper. Vår stora kille vägdes in till 9735g samt 69cm lång, så jag hade lite fel på viktgissningen. ;) Bvc-sköterskan berömde att Casper satt så pass stadigt redan. :) Kul! 
Vaccinationen gick väldigt bra idag, tack och lov. Han grina lite precis vid sticket men var lätt att vilseleda med pruttljud och pussar. ;) hihi Skönt!
Även besöket hos barnmorskan gick bra för min del. :)

Nu på kvällen har vi ätit panerad rödspätta, hemgjort mos & dill/citronröra. :) Gott var det.
Sen bara kärlekat oss framför diverse tvzappande.

Men nu väntar som sagt sängen.
Hihi Casper har börjat intressera sig för musik förresten! Slog på en låt idag och då blev han alldeles vild och log med hela ansiktet. Goa pojken min. ♥
Godnatt!


*matning pågår i väntan på barnmorskebesök*


Kommentarer
Postat av: Teja

Pruttljud funkar alltid på mig med ;) Det är härliga ljud det! Haha. Vad gott med fisk, röran lät väldigt god den också? =)

2012-04-11 * 13:03:09
Postat av: Maria

Så lik dig Casper är i profil :)

2012-04-11 * 18:21:00
Postat av: Maria

Så lik dig Casper är i profil :)

2012-04-11 * 18:21:01


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0