Feberfri unge

Hallå allesammans.
Casper sover så jag passar på att blogga lite. Gullungen och jag har gosat i sängen hela morgonen. Finns det något mysigare än att tillbringa såna här trista och regniga dagar i sängen framför en film och gosa med bebis eller sin kärlek? Helst vill jag ha båda två men min karl jobbar ju. :(

Jaja, Casper fick troligen feber igår kväll av vaccinet. Tog aldrig tempen eftersom han nästan sov, men han låg och gnydde i sömnen och var lite varm. Även imorse låg han och gnydde och hade sig. Inte likt honom! Vet dock inte hur han beter sig vid feber eftersom han inte varit sjuk ännu. *pepparpeppar ta i trä*
Men nu är han sitt vanliga glada jag och har nu på morgonen ätit en stor skål med banangröt. ♥

På morgonen nu har vi också städat bland mina filmer. Min lilla samling som stadigt växer. hihi Min filmsamling består av 90% tjejfilmer insåg jag idag. haha Stackars Glenn. ;) Lite beroende av att klicka hem filmer från CDON.com. Good stuff! höhö

Nej nu ska jag greja vidare.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Jossie

Vilka söta bilder på Casper :) Inte roligt när de får feber :/ Edvin har haft feber en gång och det var inte roligt..



Tipsa gärna om någon bra film, gärna tjejfilm då eftersom jag älskar just sådana hahaha xD

2012-04-11 * 11:33:21
URL: http://jsantinelli.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0