vecka 33 (32+0)

Oj det närmar sig med stormsteg nu. Hinner ju inte med. :D Käreleken och jag längtar verkligen nu. Vi vill se vad det gömmer sig för liten krabat där inne. Vem är den där lilla filuren som sparkar & far runt som en vilde? <3
Har inte känt några som helst tecken på fixering iallafall. Läste att det kan ske nu, men vår bebis lever fortfarande rövare. Vänder & har sig. :)
Älskade hjärtat <3

Jag mår för övrigt bra, bara den vanliga foglossningen när det är mycket på jobbet. :) Sover väldigt djupt på nätterna, fast issa nätter kan jag sova dåligt. Det kan dock bero på stress relaterat till annat än graviditeten. :) men jag saknar att ligga och sova i min normala ställning! xD Typ på mage dårå. ;) hihi
Många tycker jag är stor, men jag känner mig faktiskt inte så stor. Ja menar jag rör mig för det mesta obehindrat och vaggar inte fram som en gås. Det är nog bra att jag jobbat så pass mycket genom graviditeten trots att det blivit tyngre nu. Kroppen håller igång liksom. :)

Läs om vad som händer nu på http://se.babycenter.com/pregnancy/fetaldevelopment/33weeks/

Ska som sagt börja tvätta igenom bebis kläder nu. Börjat med sängkläderna idag.
Älskling har också börjat trycka på angående BB-väskan. Kanske lika bra att få den gjord. Så slipper man bry sig sen.
Annars har vi allt nu, förutom ett skötbord. Vi har inte ritkigt klurat ut hur vi ska lösa det ännu. Så antagligen blir det en skötbädd så länge. :) Funkar ju det med. Vi får se. ^^ Vi bor lite trångt närligen. ;)

Ikväll har jag och älskling fixat runt i huset. Monterat ihop nya bokyllan, satt upp lite mer talor och spegel osv. :) Blir riktigt fint det här. :D men vi har glömt att laga mat. Blodsocker på noll. :( Får nog bli mackor ikväll bara. :)
Imorgon är det jobb igen. sista suggan grisade idag. ^^ Skönt! Älskling var och hälsade på oss också. :D Kul!

Men godnatt på er!
// Emma


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Skönt för dig att det går bra i graviditeten för dig :) och va skönt att du inte känner dig stor! :)



Och jag håller med dig, kroppen hålls nog igång när du jobbar osv.. Men sen känner du ju när det är dags att du tar det lite lugnare :)



Önskar er all lycka <3

2011-09-11 * 22:31:09
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Emma

Åååh, Emma! Jag är uppriktigt ledsen äver att inte få vara med dig lite nu genom allt det här! Och så ledsen över att ja inte hört av mig! Men tiden bara rinner iväg! Vi har ju alltid stått varandra så nära och berättat allt. Nu känns du så långt bort. Men du ska veta att jag tänker på dig och din superfina mage <3 Är så himla glad för din skull! Hoppas verkligen på att kunna träffa dig när jag kommer hem i november!

Du ska veta hur mycket jag saknar dig! Saknar så mycket att prata med dig om allt!

Du är en av dom finaste människor jag mött och du förtjänar all glädje!

Massa massa kramar!

2011-09-12 * 01:46:01
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/
Postat av: emelie

ååå så fin du är! har längtat efter magbilder! =)

2011-09-12 * 09:21:26
URL: http://dansantakossan.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh vad spännande!! :) Det är så roligt att få följa eran fina familj, man blir så lycklig av att se att allt blev bra tillslut och det är du verkligen värd Emma! :)

Massa kramar!

2011-09-12 * 09:21:47
URL: http://priiken.blogspot.com
Postat av: Lovisa - Bloggägaren

Svar; Det är sånt krångel i Jonas å mitt förhållande, och jag vet inte vad ja ska göra, det är så svårt :( <3

2011-09-12 * 21:11:17
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jävla skit! Namnet var till MIN blogg, haha inte här ;) det blev lite fel xD Ta bort bloggägaren så blir det rätt ;)

2011-09-12 * 21:12:15
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0