Minifredag

Åter igen tack för alla otroligt fina och gulliga kommentarer <3 Det är så fint att höra från er. Det värmer verkligen. Även om jag inte alltid ger svar, eftersom jag är väldigt dålig på det, så går det rakt in i hjärtat på mig. Tack underbara vänner <3

Ikväll har jag & hjärtat haft en liten minifredag. :) Båda har sovmorgon imorgon så båda var på glatt humör. hihi :) Jag har bakat chokladbollar, vilket jag inte gjort på typ .. ett år? Mums! Smirre var väligt intresserad. ;)
Till middag blev det fiskgryta med jättegoda vitlöksbröd. Hemlagat såklart! Så nu är vi alla mätta och belåtna. :D

Min mage har kliat hela dagen. Tror bebis har en liten växtspurt nu nämligen så det töjer på magen. Har fått fler bristningar nu de senaste dagarna. Kliakliaklia! ^^ Ska bli spännande nästa måndag och se hur mycket magen växt. :)

Men nu väntar sängen. Klockan är bara halv elva men jag och min älskade är slutkörda. Som vanligt. ;)
Hjärtat ska köra bort till spannmålstorken och starta en kylfläkt först dock. När han kommer hem skulle han plocka in kaninerna åt mig. Visst är han snäll mot sin tjocka trolovade. ;) <3

Men godnatt på er kära vänner.
// Emma


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nä gud va gött och mysigt! :D

2011-09-13 * 13:53:35
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Men Emma! Fan för dig! Ditt fel att jag är super sugen på chokladbollar nu! Morr! Hahaha :) Kom över med några va ;) Mysigt med en sådan där minifredag tillsammans! Och du. Blir himla nyfiken på de där vitlöksbröden ni gör själva. Kan du inte blogga om hur man gör de?

2011-09-13 * 15:52:59
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Hahaha jag var tvungen att köpa idag, fast köpte arraksbollar istället men de va inga goda :P Ja men gör det, skulle va kul att veta hur man gör egna vitlöksbröd :D

2011-09-13 * 21:19:42
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Svar; Jag kan förstå det gumman! <3

Men du måste komma och fota mig å Joyan nån dag, så får du iallafall borsta och snoffa på pållar :D <3

2011-09-14 * 19:36:31
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0