Inget speciellt

Hallå på er.
Vilken fin kväll det är. Kyligt, men jättefint.
Fullmåne oh alldeles molnfritt. Kommer nog bli en stjärnklar natt. :) Synd att gubben är ute och tröskar. Hade gärnat tagit en månskenspromenad. Kanske tål att tänkas på när han kommer hem snart. <3

För övrigt har jag precis vaknat efter en lång eftermiddagslur. Jobbade ju till lunch ungefär. Kom hem, pussade lite på Glenn innan han for iväg och jobbade. Gick då ut och fifflade lite i trädgårdslandet. Skördade åter igen en bunke persilja som jag hackat och fryst in. Hoppas på ännu en skörd innan hösten kommer på allvar!
Förresten om någon vill ha äpplen så kom bara kom. Det svämmar över av frukt här hemma. xD Bara att ta!

Ja, efter att ha tagit hand om persiljan, gett kaninerna lite gott gräs. (De har slut på bete) ;) Så gick jag in och satte mig här vid datorn och påbörjade Lovisas nya design på hennes blogg. :) Jag blev tillomed klar. Jag vill ha dit en bild till men det ville inte som jag så jag nöjer mig så länge. ^^
Hoppas du blev nöjd Lovisa! NI andra kan kika in på henne blogg här. http://nikonda.blogg.se/

Just nu sitter jag och klurar på vad jag ska laga till kvällsmat. Jag har en sån grym idétorka. Några tips? Får snart hem en vrålhungrog karl. ;) Gaaw, kanske ska titta runt lite på recept på webben. :)

Men nu säger jag & bebis godnatt till er.
// Emma


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja blev såå nöjd!! :D bilden är ju bara du fixar vilken dag som helst om du vill :)

Du är guld värd, Tack! <3

2011-09-10 * 21:42:19
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Jossie

Härligt och mysigt inlägg! Du kan inte förstå hur mycket vi längtar efter att bo i hus. Så mysigt att ta sig en promenad sådär på landet. Hoppas du kom på något gott att äta. Här har jag haft idetorka i flera dagar :p

2011-09-11 * 09:08:09


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0