Vecka 37 (36+0)

Vecka 37 nudå. Alltså så räknas bebisen som fullgången i slutet av denna vecka. Det i sin tur innebär att bebis kan få komma närsom helst. :) Längtar!

Jag har börjat fått ödem. Alltså samlar på mig vatten. Igår svullnade mina fötter upp jättemycket. Det var inte skönt alls. Som tur var så släppte det efter några timmar. Jag hoppas erkligen jag slipper mer sånt.

Annars mår jag väl bra. :) Fövärkar till och från och det trycker på nedåt. Kissnödig hela tiden. hihi
Jag känner inte bebis så mycket längre. Lättare att leta efter en fot än att vänta på sparkar om man nojjar sig över för lite aktivitet. ;)

Mycket mer än så har jag inte att säga just nu. :) Ska ju in till spec.mödravården på tis. morgon igen. et inte vad de ska göra nu när jag hade nolla i torsdags. Men vi får väl se. :) På eftermiddagen är det första mötet med föräldrargrupp. Ska bli intressant och se vad det blir av det. :) Hoppas det är något par i vår ålder. :)

Vill ni läsa mer om v.37 klicka in här!
http://se.babycenter.com/pregnancy/fetaldevelopment/36weeks/

från det ena till det andra. :) I helgen har vi besök av hallänningar. :) Glenns mor & bror är här och hälsar på. Så himla trevligt! Gårdagen var kanon! Först och främst äntligen en sovmorgon tillsammans med min älskade. Sen på eftermiddagen kom min mamma, pappa & bror på fika. Alla var på så gott humör. Underbart!
På kvällen tog vi med oss Glenns mor & bror till efesos inne i örebro. En jättebra grekiskt resturang. Det är så gott där!
Vi slocknade direkt på kvällen. Mätta & belåtna.

Idag på förmiddagen var de andra iväh och slängde skräp. En massa möbler och skit efter flytten. Så skönt att rensa upp! Efter lite lunch styrde vi bilen mot marieberg där vi inhandlat en efterlängtad torktumlare! wiie!
Det blev också en tripp till IKEA där vi köpte skötbädd till bebis, en ny stekpanna, en lampa till hallen samt några hyllor at ha i vår lilla, lilla tvättstuga. Så nu är det äntligen ordning och reda där! :D
Vi har ännu inte fått tag i något bra skötbord. Skulle vilja ha ett litet nätt ihopfällbart skötbord till tvättstugan. Har mejlat angående ett på blocket. Hoppas det finns kvar och har rätt mått! *håll tummarna*

Nu väntas det lite kvällsmat för vår del, sen en lugn kväll tillsammans.
Imorgon är det jobb igen. Suck, jag orkar inte!
Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Victoria

Tycker det är riktigt bra gjort av dig att fortfarande jobba! :)

2011-10-10 * 14:10:51
URL: http://vixxxxi.blogg.se/
Postat av: emelie

DU är så vacker!!! =)

strongt av dig att du fortfarande jobbar! ta ledigt nu och njut den sista tiden. Sen blir det dålig sömn i månader kanske... ;)

2011-10-10 * 17:15:17
URL: http://dansantakossan.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0