Min kärlek till dig

Vill bara säga hur otroligt lycklig jag är som har dig, min älskade Glenn. Jag vore ingenting utan dig & din kärlek. Aldrig har jag känt mig så älskad. Jag känner i varenda cell i hela kroppen att det var meningen att det skulle bli du och jag, och jag vill inget hellre än att spendera mitt liv tillsammans med dig.
Du ger mig allt jag drömt om. Så som trygghet, kärlek och förståelse. Du lyssnar på mig & får mig att känna mig så otroligt hamonisk. Du gör mig varm i hela kroppen.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Du & jag för evig tid hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Haha ne en tjockis är du inte :P Ska bli riktigt spännande att se när den lille dyker upp. Min mamma gick ju över tiden med nästan alla sina barn så jag vart ju inte direkt chockad när jag fick gå över 10 dagar om man säger så ;)



Superfint inlägg tillägnat din fästman förresten. Kärlek är så underbart. <3

2011-10-03 * 22:08:13
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Glenn

Tack min ängel för det fina inlägget och för all kärlek du ger mig. Det värmer så otroligt mycket i mitt hjärta! Du gör mig så fantastiskt lycklig, och jag älskar dig så oerhört mycket<3, och du, vi för alltid!

2011-10-03 * 22:58:21


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0