Höstrusk & förväntan

Hallå allihopa. Jättekul att så pass många gissat på BF datum för vår skatt. Ska sammanställa det i en lista nästa vecka. Så är det någon mer som känner sig manad så gissa på. :D

Vilket trist väder det börjar bli nu. Fler och fler träd tappar sina färgglada löv och det börjar bli så där grått, lerigt och trist ute. Snart är de fina höstdagarna ett minne blott.
Men mitt i allt det gråa finns vår varma längtan efter skrutt som snart kommer. Imorgon har jag gått 38 fulla veckor. Bara två veckor kvar till vårat satta datum. Vi är så förväntansfulla här hemma. Älskling går runt och kallar mig för en tickande bomb, att jag närsom helst ploppar ur mig en bebis. ;) Hihi ja vi får väl se. Kanske går över tiden med två veckor. Även om det inte är min känsla. Men men, det blir när det blir. :) Hur man än räknar är det inte långt kvar nu. <3

Jag mår för övrigt bra. Stor & klumpig, ont i rygg och på diverse diffusa ställen men mår annars bra. :)
Har haft lite illamående till och från. Men det är nog bara naturligt. Allt är ju så ihopklämt nu.
På måndag är det besök hos barnmorskan igen. H*n var ju nästan fixerad förra veckan så vi får se vad bm säger denna gång. :)

Igår jobbade jag sista dagen på jobbet. Ska dock in några timmar nästa vecka och slutföra en produktionsrapport som jag inte hann klart med igår. Ska även vara med på onsdag när rådgivaren kommer. Tycker det är så intressant. :)
Annars räknas jag väl som mammaledig nu. Känns konstigt. Känns som tiden kommer gå långsammare nu när man bara går hemma.
Ska ta tag i att träffa lite folk nu. En hel drös där ute jag vill ta en fika med!

På onsdag ska vi in till rejmes med bilen och koppla ur airbagen. 1400kr går det på. Rena rånet!! Fy fan.. Allt för att suga pengarna ur folk. De vet ju att man inte har något val. Suck.

Idag så är det städning här hemma. Mest min karl som städar men ändå. ;) Han är så fin & duktig. hihi
Vi ska sen i eftermiddag åka in till marieberg. Han ska klippa sig och jag ska köpa en ny blomkruka då Smirre hade ner en imorse som gick i tusen delar. Grr..

Det var allt för idag. Kom ihåg att jag saknar ordentlig dator. Jobbigt att uppdatera då. ;)
Kram Emma

Kommentarer
Postat av: emma

Hej, hoppas allt är bra med dig gumman! Följer dig stenhårt här på bloggen! <3

Joo, något djur måste ha tagit sig in i buren på natten och dödat dom. Stackars mamma hittade dom i buren dödade på morgonen.Usch usch.

2011-10-25 * 02:39:17
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/
Postat av: T H E F L I N T G I R L

En vecka kvar!! Hur går det med magen? Hur mår du och din käre karl? ;)

2011-10-30 * 16:46:49
URL: http://theflintgirl.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0