Pinvärkar & väntan

Ingen bebis än. Bara oregelbudna pinvärkar som gör grymt ont stundtals. Ni som fött barn vet vad jag pratar om, och jag kan bara gissa hur jävla ont det lär göra sen.

Hände som sagt inget mer inatt. Jag har fått sova hyffsat, även om jag vaknat av de värsta värkarna. Är kissnödig konstant. Trots att jag kissar försvinner inte känslan av att behöva kissa, och det gör jävligt ont. :(

Ägnat hela dagen åt att vila & springa till toan. Duschat magen några gånger för att linda de värsta värkarna. När jag har de där som sitter i någon minut och gör grymt ont så har man liksom ont ett bra tag efter i magen.

Ringde förlossningen imorse iallafall. Bara för att få fråga lite om allt. Hon tyckte allt lät normalt, att det kunde lugna ned sig såhär dygn två. :) Hon tyckte jag skulle vila och sova så mycket jag kunde och ringa in om vattnet gick eller om jag fick täta värkar. Vilket inte hänt under dagen iallafall.
Låt det braka loss så det tar slut sen! Vill inte ha pinvärkar, vill få igång det hela och få ut våran unge!

Tack förresten för alla lyckoönskningar!
Håll tummarna nu att det drar igång!
Ajj nu en värk!

Kommentarer
Postat av: emelie

åååå så spännande! Hoppas att kommer igång nu! Så ni får erat kärleksbarn! =)



Jag är glad över att du orkar tänka på oss, och att du uppdaterar fortfarande, fast att du har så ont! =) kollar här flera ggr om dagen nu! =)



håller tummar och tår för dig!!



STYRKE KRAM till er!!!

2011-11-02 * 19:32:35
URL: http://dansantakossan.blogg.se/
Postat av: Mamma till Elliott

Usch! =/ Vet hur ont de där pinvärkarna gör. Gick och hade såna 1,5-2 dygn innan knodden var ute. Men förhoppningsvis så kommer det igång på allvar om bara nån dag. =) Det är inte klokt vad kvinnor orkar när man tänker efter. Mycket vila, äta och dricka ordentligt.



Önskar er lycka till!

2011-11-02 * 20:27:17


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0