Första advent

Jaha, då var vi åter i advent igen. Inte ens en månad kvar till jul.
Jag kan ju inte påstå att julstämningen fallit öer mig ännu. Tycker alla pyntat onödigt tidigt iår. Det är ju ändå bara november. Okej att julstakarna åker fram idag såklart, det gör dem äen här hemma hos oss. Men mer än så tycker jag är allt för tidigt.
Sen tillhör ju jag dem som inte tar in gran fören sista veckan inna jul. ;) Alla är ju olika.
Men vi har iallafall tänt första ljuset i vår nya fina adventsljusstake. :)

Tråkig dag idag. Beror för min del på vädret. Jag blir så himla låg av stormigt väder. Vet inte vad det beror på. Blä säger jag bara. Haft huvudärk hela dagen. :( Fast ioförsig upptäckte jag nyss att min temp var något högre än normalt. 37.0 när min noraltemp är 36.4 ungefär. Kan gravidtempen sitta i så pass länge tro? Hoppas på det, för jag vill inte bli sjuk! Om inte så är det inte konstigt att jag mår konstigt med huvudvärk osv.

Casper har vart med oss till maxi idag och veckohandlat. Han fick en till MAM-flaska, blöjor och baby-semp. Hoppas han blev nöjd. ;) Han sov sig igenom hela handlingen iallafall. Duktig skrutt.
i har ju gått emot alla förmaningar om att inte använda napp då han har sånt humör. Med napp i mun får man honom nöjd lätt. :) hihi Dessuto suger/sög han mycket på tummen, händerna. Lättare att få bort en ovana med napp än tumme senare i livet. Nappen kan man ju ta bort iallafall.

Just nu är charmtrollet där uppe med far sin som försöker städa. Casper tycker det är väldigt tråkigt låter det som så jag får nog gå upp och sällskapa lite med honom. Lite mammasjuk är han allt, vår lilla skatt.

Jag längtar tills nästa fredag om jag inte nämt det redan! hihi Vill ner till Halland och hälsa på alla goa Hallandsbor. <3

Nästa vecka skulle jag vilja träffa någon för en fika, antigen här hemma eller någon annanstans. Någon som har tid & lust att ses? Hör av er då! :D
Kram

*Smirre har legat inne och slöat hela dagen, och bett om bättre jaktväder*


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL JAG VILL!!

:D Ring när du vill fika :D jobbar ons, fre :)))

2011-11-27 * 21:25:39
Postat av: emelie

heej!

Jag vill verkligen träffa dig!!! har ju inte träffat dig på 2 år eller nåt!!! vi pratar ju hela tiden om att ses igen! men det blir ju aldrig av!

vill du!??

hör av dig! =)

kram kram kram

2011-11-27 * 22:27:11
URL: http://dansantakossan.blogg.se/
Postat av: Sandra G

Jag och Ludwig träffas gärna när du känner för de :) Kramar!

2011-11-27 * 22:43:36
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Svar anonym: VeM ska jag ringa? ;)

Svar Emelie: Jo jag vet. Vad dåliga vi är! När kan du? Hur jobbar du osv? :)

Svar Sandra: Vi ses ju på tisdag förhoppningsvis! :)

2011-11-27 * 23:32:29
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: IDA

men oj...! kom inte namnet med >.< mitt klantarsel..!



IDA ska du ringa hon vill träffa er! JÄTTEMASSAMKT! har inge pengar på tel o kan inte ringa själv :(



Hör av dej! <3

2011-11-30 * 15:44:55


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0