20 mars

Skriver ett snabbt inlägg innan jag och älskling ska sätta oss och äta lite mat. Fick bli lite enkelt med hamburgare & pommes ikväll, samt massa grönsaker vilket jag är sugen på!
Nyss tittat på solsidan och garvat av oss lite. ;) Haha det är ju så bra. Hoppas en ny säsong kommer snart!

Dagen har flygit förbi o vanlig ordning. Vart och kikat på sängar på marieberg och jag tror vi bestämt oss. Men vi får se. :) Blev också att äta på ikea. Mums!
Efter det blev det en tur hem till theresa där vi pratat lite skit samt kikat på film. :)

Imorgon är dte jobb igen. Suck.. och som om inte dte vore tillräckligt så mycket hjärtat åka hem till strängnäs. TUR att veckorna tills vi slipper pednla mellan varandra är lätträknande! Det suger att vara ifrån varandra.

Annars mår jag finfint. Eller ja.. mår jävligt illa från och till. Sen håller jag på att bli förskyld tror jag. Igen.. Nyser och hostar om varannat. Trevligt. :P
Ha det gött!
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0