18 mars

Nu ni! Nu kan jag äntligen blogga!
Om ni undrar över min tysthet beror det främst på att mitt bredband hemma lagt av. Modemet tog sig friheten tt ta pension. Suck. Så blev det krångel med det nya som skulle komma. Avin har skickats till fel mobilnummer. ;) Men ikväll ska jag hämta ut det så förhoppningvis får jag igång skiten ikväll. För tillfället har jag snott karlns sega dator. :P

Jaha vad har hänt då. Nästan två veckor sen jag blogga ju. Hm.. ska försöka rota igenom arkivet.
Älskling & jag var och tittade på hus förra helgen. Jättegulligt hus, visst lite som hyresvärden får renovera men på det stora hela var det kanon. Ligger så himla fint ute i närkes kil slätt. Sista huset på vägen så ingen genomgående trafik vilket är guld värt!
Ett nybyggt asfint tvåbilsgarage som kommer användas flitigt. ;) hihi
Hur mycket uthus för förvaring som helst! Dessutom en ladugård som kan byggas om till stall närsom helst. :') Gården passar väldigt bra för djurhållning om man säger så. ;) Stackars Glenn som kommer bli tokig av alla mina ideér. hihi..
Vi kommer börja flytta i april som det ser ut. Spännande!

Huset är dessutom perfekt för katterna, eller ja, katten. Har ju numera bara en katt. Texas har sprungit bort för några dagar sen. :( Tror inte han kommer tillbaka.. men kan ju alltid hoppas.

Ila mår bra, förutom den där onda knölen på framknät. Beslut om att lämna tillbaka henne togs igår. Inte direkt för knät, men ja. Det blir bäst så. Skittrist! Trodde på det här. Ni kommer förstå sen.

För övrigt mår jag bra. Kär & lycklig. Har nyss ätit frukost är i min ensamhet på bergshammar och ska snart knalla ner till gården och göra älskling sällskap vid sin frukost då han jobbar. Jävlar ser på klockan att jag typ borde gå NU!

Så nu drar jag!
Skänker samtidigt en avundsjuk tanke till mamma & pappa som är på tenneriffa och göttar sig!
Ha det toppen, och tack för alla kommentarer i sista inlägget. ;)
Inga fler förslag på hemlisen än att jag är gravid? xD
// Emma


Kommentarer
Postat av: camilla

Neeh men vad tråkigt, varför kan du inte ha kvar Ila? :(

2011-03-18 * 09:28:33
URL: http://milleruddan.blogspot.com
Postat av: Emma | Nikoba.blogg.se

Svar: Som sagt, allt får en förklaring :)

2011-03-18 * 10:51:43
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Emma

Aaaah, men shit!! :O Emma, du skaffar hus!! Haha, gu va kul! Herregud vad fort tiden går, nu mååååååste vi träffas! <3

2011-03-18 * 12:07:45
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0