26 juni

Hallå alla goa människor.
Nu är vi hemkomna från Halland. Jag har en extremt gosig katt här hemma som inte släpper matte med blicken. Just nu ligger han vid datorn och spinner nöjt. Har fjäskat för honom och han har fått en skvätt mjölk och skinka. Hihi saknat min misse! Kaninerna var mer än nöjda med att få komma ut och röra sig en stund i uteburen. :)

Älskling & jag har haft det superbra ner i söder. Vi hade det jättetrevligt under midsommar med god mat och trevliga människor. Vi satt tillomed ute och åt, men knallade inåt sedan då det inte var så värst varmt. Men vi fick knappt något regn. Hurra!
Älskling blev jättefull och tyckte otroligt synd om sig själv, dvs jag hade skitkul. ;) Han däckade framåt kvällen så jag hade fullt upp med att försöka hitta hem i en håla där jag nappt vart. Spännade. ;) Men hem kom vi, älskling låg och kved i sängen en bra stund innan han somna. "Älskling jag kommer dö, jag kommer dööö" Haha, rätt åt dig. ;)
Lördagen var lugn och skön. Slappade mest. Fast på kvällen var vi bjudna på middag hemma hos hans kompis jakob och hans tjej jennifer. De bodde i en superfin lägenhet i laholm. :) God mat och trevligt sällskap. Efteråt spelade vi wii. Haha, alltid lika kul. Jag ägde i golf! Jag slog bara ner min boll i havet en gång. ;)

Jaja, idag så har vi vart till mellbystrand och bara myst. Stått på stranden och pussats med sand mellan tårna. Det är livet det. Hemma hos glenns mamma har det bjudits på god mat och massa jordgubbar! :D Mumsmumsmums!

Sen måste jag ju meddela att nu har även pappa Glenn fått känna bebis sparka. :D Verkligen en milstolpe. För oj vad han har väntat och längtat. :) Hihi mys mys mys. <3
Det skedde i lördags, då fyllde också Smirre ett år. Stora killen jue.

Hur har ni där ute haft det i midsommar? :) Bra/dåligt väder? God mat? :)
Jaja, nu ska vi krypa ned i sängen. Imorgon är det jobb som gäller. 
// Emma


Kommentarer
Postat av: Det Lilla exra

Känner igen det där med full man! Oj, vad dom tycker synd om sig själva efteråt;)

2011-06-27 * 19:48:36
URL: http://www.mammaslillaextra.blogspot.com


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0