18 juni

Vad underbart det är med helg! Har en lyckokänsla i hela kroppen! Hihi, kan det vara för att jag fått spendera hela dagen med min älskling tro? :) Vi har fått en massa gjort.
Han hade helgpasset med grisarna imorse men var hemma vid tio, med andra ord hade jag sovmorgon. ;)

Strax efteråt kom hans chef, våran hyresvärd och hjälpte oss då vi inte hade något vatten. Vi har ju radon i vattnet här så allt vatten vi använder renas, och radonavskiljaren har börjat krångla. Tappat tryck osv. Men nu verkar vi ha fått fart på det igen. Hoppas det iallafall. :) Fast vi har fortfarande inget drickvatten, då den lilla radonrenaren har ett filter som måste bytas. Så karln ska beställa hem ett från JMS på måndag. Då ska han också ringa och gå på snickarna lite. :)

Efter att ha ätit frukost tillsammans så satte vi fart med kaninernas hägn. Vi är äntligen klara. Bara uteburen som fattas. Den ska vi åka och hämta imorgon i Örebro någonstans hos en familj. Kaninerna ser så nöjda ut så i sitt nya hem. Imorgon ska jag knäppa en bild på det hela.

Efter lite pyssel i trädgården, bus med idas kineser som jag är hundvakt åt, samt att älsk nu klippt gräset så ska vi åka en tur med bilen och handla lite på Ica, sen köpa en varsin glass. :) Mums! Senare ikväll blir det nog att grilla lite. Helt fantastiskt, och bebis buffar på mer och mer. :D Ida tyckte jag fått mage hon med. ;) "Men vi sågs ju härom dagen, då hade du ju inte så där mycket" hihi

Men nu ska jag kila, ha det great!
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0