v.26 (25+0)

Usch vad jag är dålig på att blogga. Ingen motivation alls faktiskt. Men slänger upp ett inlägg nu iallafall. Jag går ju in i v.26 idag. Mår jättebra. Fortfarande inga bristningar, ingen foglossning och bebis sparkar på.
Ryser vid tanken att det bara är en vecka kvar av semestern. Pratat med chefen om det här med havandeskapspening. Jag borde nog söka. Barnmorskan tyckte ju det. Hm..
Misstänker att jag kommer vara väldigt klumpig iallafall. Bökigt att göra saker här hemma redan nu jue.

Vill ni läsa om vad som händer i v.26? Klicka på länken.
http://se.babycenter.com/pregnancy/fetaldevelopment/26weeks/

Annars då? Jodå, hjärtat sliter med veden. Hjälpte till att stapla in det sista idag. Skönt! Ni ska få se före-efter bilder sen. galet vad mycket vi, (han), fått gjort!
Nu ikväll var vi iväg och hämtade en vedklyv så vi kan få undan det som ligger okapat. Fick köra i 30km hem så det var seeeegt. Tror vi var i lillkyrka och hämta den. (?) x)

Jag därimot tänkte gå bakom ladugården imorgon och plocka hallon och baka en paj till min älskade. :) Såg också idag att vi hade en buske full med krusbär bland hallonen. Vad kan man göra av dem? Någon som vet? Tips? :)

Kan ju också meddela att våran potatis är sååå god! Jag gjorde en fiskgryta igår med vår färskpotatis till. Gud så gott det var! Någon som vill komma och smaka lite potatis hihi? :D

Nej dags att åter ta käll. Börjat regna igen här. suck.. vart är sommaren?
Hoppas alla mår bra. :)




Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0