v.25 (24+0)

Tiden bara springer iväg. herregud redan i v.25? Var jag inte nyss i v.20? hm..
Mår ritkigt bra Dock så har min rygg börjat ta stryk, och bebben väger inte ens 1kg än. :( usch hoppas min nya Bm har något tips mot det. i ska ju dit imorgon på ny inskrivning osv. Hoppas vi får höra på lill*ns hjärtaslag, och att allt är bra! :)

För er som inte förstår detta med hur man räknar veckor kan jag ju förklara lie. ;) Man säger att jag nu är i v.25 (24+0). Det innebär att jag har gått 24 fulla veckor och 0 dagar, och alltså är inne på min 25.e graviditetsvecka. Så imorgon är jag i v.25 (24+1) eftersom jag gått 24 fulla veckor och en dag i v.25 :) Fattar ni?

Nu ska jag lägga mig i soffan, vila min onda rygg och försöka att inte bli mer sjuk än vad jag känner mig. Blä!

Ni som vill läsa lite om bebisen i v.25 kan göra det här:
http://se.babycenter.com/pregnancy/fetaldevelopment/25weeks/


Kommentarer
Postat av: M

Vad bra att du tog upp det där med hur man räknar veckorna, jag har tänkt flera gånger att jag skulle fråga då jag inte riktigt har fattat det där, haha..

2011-07-17 * 18:11:53
Postat av: Emma| Blivande mamma BF 6nov

Svar: Haha, jasså. Det ar ju bra då. Hoppas du förstod min förklaring någelunda. :)

2011-07-17 * 18:19:57
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Carro

SV; Ne bromsar är verkligen helt onödiga! Och ja de är han verkligen, tack :D

2011-07-17 * 21:47:36
URL: http://whyevenbother.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0