En sån där dålig känsla

Åh idag är en sån där dag man bara går och väntar på att helvetet ska bryta ut i kroppen. dvs att jag har en känsla av att jag håller på att bli sjuk. Torr/sträv i halsen, lite torrhosta, vaknat med huvudvärk och är jätteslö i kroppen. Samt en sån där stelhet/ömhet i nacken som man kan få vid förkylning. Hoppas verkligen mina onda aningar är fel! jag vill inte bli sjuk! tyvärr brukar det vara klassiskt för min del under semestern. Suck!

Jaja, jag blev iallafall med älskling på biltema och handlade lite som han skulle ha till pannrummet. Sitter och väntar på att han ska bli klar så vi kan lasta in det sista där inne. Sen ska vi hämta lastaren och gräva bort en halvmeter bark och skit som ligger på vedbacken. Fantastiskt att man känner sig pigg och kry idag. :(

Håll tummarna för mig nu att jag inte blir sjuk!


* mys med smirre katt imorse *


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0