BM-besök

Oj vad klockan springer iväg!
Jag som inte hade någon aptit på lunchen idag blev vrålhungrig efter bm-samtalet. Trots att älskling & jag åkte och tog en fika efteråt. Så väl hemma värmde jag lite mat, tog en alvedon, sen tärslockna jag i soffan. ;) Så jag vaknade till nu för någon timme sen. hehe

Älskling har under tiden vart såå dutkig och staplat ed. Blev alldeles paff när jag såg hur långt han kommit. Duktiga du hjärtat. <3 och jag bara ligger och sover.. :(

Men men, allt gick jättebra hos barnmorskan. Vi kunde inte bli mer nöjda med henne. Verkligen jättetrevlig! Verkligen lyssnade på vad man berättade och tog sig an än.

Alla mina värden var bra och vi fick lyssna på lill*ns hjärtljud. Åh vad härligt det var!!
Men h*n tyckte inte alls om att lyssna på ljudet som blir i magen och gav oss några rediga välriktade sparkar. ;) H*n har humör den där lilla krabaten. hihi Undrar vem h*n fått det ifrån som älskling sa. ;) <3
Han låg i överkant med antal slag/minut så ska man gå på gamla rön tyder det ännu mer på en pojke. ;)

Nu ska jag ta riktig kväll med mannen i mitt liv. Han kanske har somnat där upp i soffan framför Johan falk. ^^
Vad fint det blev nu på kvällen förresten, bilden är tagen för någon vecka sen men det var precis lika vackert idag. :) Någon mer som fick en fin kväll? :)
Godnatt på er!


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0